eduScrum, öğrencilerin sabit bir ritim ile görevlerini yapmalarını sağlar. Kendi planlarını yapar ve belirlerler; kendileri faaliyetlerini sürdürür ve ilerlemelerini takip ederler. Öğretmen sadece görevleri «belirler», koçluk yapar, tavsiye verir.
eduScrum eğitimi ters çevirir!
Öğretmen odaklı eğitimden öğrenci odaklı & organize edilen eğitime geçiş.
Öğretmen «NEDEN» ve «NE» yi, öğrenciler ise «NASIL» olacağını belirler.
eduScrum ile öğrenciler kendi öğrenme süreçlerine sahip olurlar, bu da içsel motivasyon, eğlence, kişisel gelişim ile daha iyi sonuçlar elde etmelerini sağlar.
•Geleneksel yolla gerçekleştirilen eğitim-öğretim süreçlerinde öğretmen modeli baskın olup, öğrenci süreçte sadece verilen hazır bilgiyi kaydetme görevini üstlenmektedir.
•Son yıllarda gerek çevre uyaranların etkisi gerekse insanın eğitsel gelişme sürecinde meydana gelen değişimler sadece bilgiyi öğrenen değil, bilgiyi edinen, kontrol edebilen, var olan farklı bilgileri birleştirebilen öğrenci merkezli eğitim faaliyetlerini zorunlu kılmıştır.
•Öğretmen -öğrenci arasında adeta usta-çırak ilişkisine benzer bir ilişki olması iki taraf için de pasif olmayı geride bıraktırmış, öğrenen ve öğreten arasında mentörlük körprüleri kurularak verimli eğitim yöntemleri ortaya çıkmıştır.
•Çeşitli çalışmalar sonucunda da eduScrum o faaliyetlerden biri olarak global eğitim dünyasında yerini almıştır.
Dizginleri öğrencilere bırakın!
eduScrum sizi kanatlandırır! Ancak «NEDEN» i açıklamazsanız, uçamazsınız